לייזר עמוק HPLT

מכשיר הלייזר העמוק הוא מכשיר חדשני ומתקדם שפותח במיוחד לטיפול בכאבים כרוניים ושיקום פציעות.
לייזר עמוק מציע טיפול יעיל ועוצמתי לפתולוגיות שלד-שריר מסוגים שונים.
היתרון המשמעותי בטיפול בלייזר עמוק שהוא מציע אלטרנטיבה טיפולית שאינה פולשנית, הלייזר פועל גם להפחתת כאב וגם מעודד שיקום גם במצבים כרוניים.

איך פועל מכשיר הלייזר העמוק HPLT?

קרני הלייזר חודרות לעומק התאים, מעודדות את התחדשות והחלמת הרקמות. טיפולי הלייזר מסייעים בהפחתת עוצמת הכאב עבור אנשים הסובלים מכאבים כרוניים או פציעות ספורט שלא החלימו באופן מלא.

שיקום פציעות ספורט באמצעות טיפולי לייזר

פציעות ספורט שאינן מחלימות באופן מלא, גורמות עם הזמן להגבלה בתנועה וחולשה של אותו אזור.
פעמים רבות פציעות ספורט מלוות בכאבים כרוניים למשך תקופה ארוכה ומייגעת.
מלבד תחושת חוסר האונים מכך שאין מענה מספיק יעיל למצב, כאב כרוני מהווה מגבלה בתנועה והרקמה הפגועה שלא החלימה באופן מלא הופכת רגישה יותר לפציעות נוספות בעתיד. על כן, קיימת חשיבות רבה לתהליך שיקום אפקטיבי, שיעודד החלמה מלאה, על מנת לאפשר חזרה לפעילות ספורטיבית בצורה בטוחה.

לייזר עמוק לטיפול בפציעות ספורט נפוצות

פציעות ספורט המלוות בכאבים ובקושי בהחלמה הן: דלקות בגידים, קרעים ברצועות או בשריר, דלקות פרקים הנגרמות משחיקה, כתף קפואה, מרפק טניס, פלנטר פסאיטיס, בורסיטיס בחלק האחורי של הברך, כאבי צוואר כרוניים ועוד.כל אלה, ניתנים לטיפול על ידי מכשיר הלייזר HPLT להאצה של תהליכי החלמה, התחדשות של הרקמות ועידוד מנגנונים טבעיים של הגוף לאיחוי הרקמה והפחתת הדלקת. טיפולי הלייזר מתבצעים אצלנו בקליניקה לטיפול בכאב במרכז פיזיובלאנס על ידי פיזיותרפיסט מוסמך המתמחה בטיפול בפציעות ספורט.

סובלים מכאבים? מהרו ליצור קשר!